Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 27 juli 2011

Hope she does a good job!

Katter, katter, katter... Man fick gömma sig helt och hållet under täcket. Om minsta lilla minitå stack fram så såg dom det och attackerade. Dessutom körde de alla OS-grenar över mig när jag låg och försökte ignorera dom... Nu bär det iaf av mot Malmö om nån timme. S E M E S T E R ! Förstår alla er mammor & pappor som får lite barnfritt. Jag kommer
V E R K L I G E N att njuta!!!

Tåget mot Malmö går klockan 15. Måste hinna handla lite bira som vi kan förtära på vägen. Sist Jag åkte blev det ju fab i restaurangvagnen! Jag har tagit med mig 2 böcker ifall det skulle bli alldeles för långtråkigt. Svenska vägar är tråkiga tills man kommer till Skåne. Där kan man glo på väderkvarnar. Det är rätt juste.

Mina 2 favorittröjor som låg kvar i tvättkorgen hade katterna (en av ungarna) kissat på. De gillar att kiss däri. Kanske to much info. Knöt ihop dom i en påse och hoppas på att tvättmöjligheter finns hos Fido där Jag ska bo.
Nu ska Jag bara vänta in Sizzel som ska kattvakta. Hope she does a good job!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar