Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 19 april 2011

Varg

Inatt drömde Jag om vargar. Kanske pga debatten kring dessa djur. Hur folk vill utplåna varena jävla varg i hela Norden. Känns inte det lite medieval?
Vargen i min dröm var tydligen jättefarlig. Alla varnade mig för den då den skulle slita mig i stycken. Den kunde öppna dörrar och den var ute efter mig.
Det piffigaste var att vargen ville hänga med mig, typ bli min kompis!
Helt plötsligt förvandlades den till en mörkhyad man med en gigantisk k*k som ville gifta sig med mig. Han bodde i Finland och han skulle komma över med båten en gång i månaden så att vi kunde träffas. Asså det där måste ju fan vara baserat på veckans nyheter...

Kollade i drömlexikon på nätet där det står:
"VARG, se levande: du blir utsatt för svek. Se uppstoppad: någon försöker lura dig till en dumhet. Höra tjuta: akta dig för en opålitlig vän."

Ok, Jag tror absolut inte på sånt där men det är lite småkul med drömtydning. DET känns väl ändå medival om något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar