Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 19 april 2011

Tulpaner

Idag fick Jag en bukett tulpaner och en ask choklad av ett barn på jobbet. Det gjorde mig glad! När Jag kom hem skulle Jag sätta blommorna i en vas... Jag hade fan ingen vas! WTF! Det där var fan -500 vuxenpoäng! Jag fick ta tre ölglas istället...
Jag drog upp fönstret till max för att inte visa hur jävla skitiga de var... Jag får väl ta och torka dom nån dag (inte idag)

Lite blommor i fönstret gör rätt mycket faktiskt! Synd att kattfan älskar blommor lika mycket som Jag. Katter är som barn. Så fort man har ändrat på minsta lilla detalj så märker dom det. Då ska de nosa, puffa med tassen och välta. Tro mig, Jag lärde mig en läxa efter Iddi (min första katt.) Efter det har Jag faktiskt inte haft så mkt blommor i mitt hem...

2 kommentarer:

  1. ATT Jag vräkte i mig hela asken chokladhjärtan på 5 rö'a...

    SvaraRadera
  2. vi fick oxå blommor idag ^^

    SvaraRadera