Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 26 april 2011

Katt med dålig smak

Shit vad Jag är bra (inte)
Jag skulle ju köpa tandkräm och det glömde Jag NATURLIGTVIS bort! Det var ju fint att Jag kom ihåg diskmedlet iaf. Jag kanske kan borsta tänderna med det?
Fast det finns liiite kvar i tandkrämstuben. Jag kanske kan trycka ut lite med våld och hoppas att munsköljen hjälper till på traven!
Jag var snäll mot Kishmish också och köpte godispinnar till henne. Hon tuggade i sig mindre än halva och ville ut direkt efter. Hon har ju bara varit ute hela jävla dagen, ja ända sen igår kväll. Jag hoppas att de flesta är smarta nog att kastrera sina katter i området med omnejd, för Jag är det INTE!
Grejen med Kish är att hon är så jävla bortskämd, fast åt det andra hållet. Jag har skrivit om detta förr. Hon vägrar dyrt och bra foder. Hon vill enbart äta billigt skit från Sharraho*an och blötmat fnyser hon bara åt (har testat olika sorter.)
Godis är nja. Hon kan tänkas smaka lite men absolut inget WOW!
Det är ju skönt att det är åt det hållet och inte åt det andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar