Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 26 april 2011

En snygg wig då & då

Jag var ju tvungen att kolla en outfit till nästa gång Jag & Dennis mfl ska druga! Det blir väl inte förrän pride. Det sker väl en gång/år (om ens det) men FAN vad skoj vi har!
Detta skulle Jag kunna tänka mig att bära!

Nära. Men man hittar en del piffiga kläder för en billig penning (man vill ju inte lägga ner en förmögenhet på kläder man bara använder en gång.)
Jag älskar att provocera folk i min omgivning och det bästa sättet att göra det är att som man trava in i högklackat, peruk och fullt spacklad på exempelvis en sportbar eller mitt i en fotbollsmatch! Alla ni som inte testat borde verkligen prova!





Jag hittade en piffig sida på nätet som heter happyhair. Det är alltid trevligt att variera sig med en snygg wig då & då!
Självklart behövs fler attiraljer, men med tanke på mina yngre läsare så lägger Jag inte upp dessa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar