Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 24 mars 2011

Regnskogsljud

Min snälla granne frågade efter en kapsylöppnare nyss vilket med största sannolikhet betyder att hon ska festa ikväll. Jag hoppas INTE att det betyder att hon ska pippa till hög musik klockan 5 på morgonen bara! Sist blev Jag smått irri.
Inte så irri. Bara lite...
Jag sa iaf att hon fick öppnaren då Jag redan har två styck (så slipper hon besvära mig mer.)
Närå, hon är go' och från Götlaborg så det är fan heeelt chill!
Imorgon ska Jag ge restaurang Koh Phangan en andra chans. Sist blev Jag ju lack då de haft fisksås i allt
Sa att Jag absolut INTE ville ha ngn då Jag är jävligt allergisk, men fick det ändå.
Självklart är Jag ju inte allergisk mot fisk men Jag ville vara på den säkra sidan, även om det inte var säkert nog att be servitrisen att meddela köket om mina önskemål innan de kom med maten till vårt bord... Restaurangen är piffig. Mitt under måltiden släcks restaurangen ner och regnskogsljud (knullande apor kanske,) blixtmuller och regn bedövar hela stället. Dessutom kan man få sitta i en tropisk dungeon! Det är ju aldrig fel! Maten var dessutom utsökt, även med fisksås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar