Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 26 mars 2011

En bild säger mer än tusen ord...

Om Jag fick välja skulle Jag bara stanna hemma idag! Jag är sjukt bakis och smått bortgjord. Löning igår och kung i baren... Först Koh Phangan med brinnande het mat och trevligt sällskap! Anna, Dennis & Linnea åt god mat! Jag beställde även in en underbar kokosglass till efterrätt. Jag gjorde mitt yttersta för att vara en trivsam bordsherre! Den uppoffringen tog Jag igen senare den kvällen...
Jag & Dennis gick till Tequila bar och ägde. Jag köpte massvis av drinkar i mitt nya, fabulösa halsband. Linnea & Anna hade åkt hem men Annette kom. Vi drog till Plock med paus hos Livets ords kaffestånd. Jag blir alltid så jävla vänligt sinnad där. Tror Jag blir smått religiös på attackfyllan!
V-dala efter Plock och sen blev Jag så där härligt puckad! Skällde ut allt och alla i min väg, tog en taxi och åkte hem och sov!
Nordea har tekniskt fel så Jag kan fan inte se mitt saldo... Kanske lika bra!

En bild säger mer än tusen ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar