Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 5 mars 2011

Puss på nosen & klon

OMFG vad Jag e bakis just nu! Jag och Dennis klämde i oss asmkt bira och vin igår, drog till Hype på Orange och ownade/ljög. Alla trodde att Jag var 22. Sen när Jag skulle gissa brudarnas ålder (de ville också leka fast de var 18) så drog Jag till med 35-40, ibland 60. De blev arga. Jag sa även att Jag var gift med Andreas Gubbe (en kompis som var med) vilket gjorde småtjejerna extra puffiga.
Det var inte alls lika mkt folk på Hype som sist och UV-ljuset var fan inte så coolt som Jag trodde och tuffingarna var inta alls lika många så vi drog till Palle. Jag träffade en gammal spanjor och glänste med min spanska utan att säga att Jag är halvlatina. Duktig skolspanska men jävligt dålig hemspråksspanska. Dennis blev sedan attackfull och utslängd så vi handlade käk, tog en taxi och åkte hem och bråkade om plats i min säng. Dennis & Jag börjar mer & mer likna ett gammalt pensionärspar!






Det är så jävla inne med rävboa så Jag var bara tvungen att fotografera den där snyggingen i sin fina outfit! Den där räven fick en puss på nosen & klon av mig.
RIP


Jag & Martin på Hype

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar