Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

söndag 6 mars 2011

Chips, jordgubbsöl, sparrissoppa & hummus

Schlagern sög även om Jag tyckte att Phil Collins låt växte. Chips, jordgubbsöl, sparrissoppa & hummus i en salig röra förtärdes!
Emmi & Dan kom. Emmi var asrolig och Jag var en en bitterfitta, Dennis var ett vrak och Eric gick på toa heeela tiden. Emilia tycker att Eric ser ut som åsnan i Bamse. Det var kanske årets roligaste liknelse!


Efter förfesten och mina tafatta försök att ragga tog vi en taxi (vad annars) ner på stan och besökte den nya gayklubben. Fan vad de körde bra musik! Det var verkligen en stor överraskning! Jag hängde med tanter som lurade mig att använda läppstift. Smaken av läppstift är unik! Den sitter fortfarande kvar i käften!

Nu ska Jag fan bakisäta! Kanske ska lyxa tll det med den där osten Jag köpte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar