Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 16 mars 2011

Logga in då!

Ska fan lägga mig innan 22 ikväll.
Smått trött efter min 7:30-16:30-dag. dessutom har min syrra varit här och tjatat hål i huvudet på mig ;) Hon skulle kunna göra allt för Japan sa hon. T.o.m. äta lever! Lever slapp hon idag. Det blev pastagratäng med god sallad till. Jag blev faktiskt förvånad att hon åt av min mat! Även champinjonerna åt hon upp, hon som är så kräsen när det gäller föda. Jag vräkte i ofantliga mängder! Lyxade till det med min gudomliga cheddar!

Veckan har gått fort. Det är fan redan torsdag imorgon och snart fredag! September på Flurran är helgens grej. Att man måste vara där innan 19 för att komma in är ju helt sans! Jag slutar 17.30 den dagen så Jag tar med mig piffet till jobbet. Turkdusch och andra kläder, åka ner på stan och om vädret tillåter dricka en bira vid ån med Dennis (om han vill.) Då får vi be gudarna om sol och vår! Förresten borde Dennis vara online på MSN oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar