Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 16 mars 2011

AAAA mini mini mara...

My name is X baby X baby chica chica BOM BOM BOM chica chica BOM BOM BOM Charlie Chaplin, Charlie Chaplin
I LOVE YOU!

AJ AJ AJ AJ AAAA mini mini mara macaroni fiftyfive fifty five five five papa gay gay gay (?) han är sepp sepp sepp han är do do do som en gammal rutten ko MU! MU!

Asså... MINNS NI DOM DÄR!?! Jag kan fortfarande rörelserna 23 år senare (som att cykla typ.) Jag tyckte att slåss med pinnar var så jävla gay och att leka blommor med tjejorna var det ballaste man kunde göra! Jag kallades för "tjejtjusarn" på lågstadiet. Jag blev asförbannad på ddr. Jag mimade även med hopprep och älskade att köra show med groteskt smink mimandes till Paula Abdul eller Madonna osv.
(Inte mycket som har förändrats alltså.)

1 kommentar:

  1. My name is X-baby körde vi också!!! Haha1!! Kan givetvis fortfarande; den var min favorit.

    SvaraRadera