Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 22 februari 2011

Önskar att det kunde växa snabbare!

Föregående inlägg skrev Jag om ca 78734407 ggr. Lite trött sådär. Dessutom bestämde Jag mig för att INTE lägga till kvällens bilder... Fast Jag kanske borde? Isf i minsta möjliga format...

Kände mig inte som nån sexy biatch på de där bilderna direkt... Hatar mitt hår just nu. Önskar att det kunde växa snabbare! Kolla in kladdkaksbiten. Gigantisk! Jag åt en till bit efter. Kände att det behövdes! När Jag skelar som Jag gör på bilden där betyder det att Jag antingen är aspackad eller astrött. Mina pupiller ligger inte horisontellt och Jag har varit hos en ögonspeciallist för det. När det blev snack om operation (skalpell + öga känns inte så halal) så drog Jag mig ur. Tänkte att Jag kan se ut som en apa med lejonman och kameleontögon. inbillar mig att det bara är charmigt!

1 kommentar:

  1. Fin teckning, vill se akrylmålningar också!

    SvaraRadera