Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 22 februari 2011

Kreativiteten flödar!

Nu är Jag hemma apsent! Kissen blev glad (hade inte rört sin mat)
Jag åkte hem till Dennis direkt efter jobbet. Jag hade med mig två böcker om konst och färglära som han fick (typ låna) av mig. Sen gick vi till Konsum och handlade käk som vi lagade! Mumsig vegetarisk wok med röd curry & kokosmjölk. Till dessert blev det en rejäl bit kladdkaka som han bakat! Gudomligt! Vi skapade konst i form av blyertsteckningar. Det blev inte ngn akrylmålning idag. Blev jäkligt sugen på att börja igen! Det får bli mitt nästa projekt 4-real!
Sen kollade vi på Nikita, en av mina top-10 filmer genom tiderna varpå vi sen såg Big brother. Gud vad Jag stör mig på nästan alla deltagare. Fan vad Jag skulle göra SÅ mycket bättre TV än dom, men Jag skulle ALDRIG sjunka så lågt att Jag skulle ställa upp nå något dylikt! Min favorit är nog Vanessa... GUD vad det kommer bli drama kring'na!

1 kommentar: