Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 8 augusti 2011

Semester några dagar till

Snart kommer Jag antagligen vara helt kattlös. Ungarna ska bort och helt plötsligt bestämde sig min hyresvärd för att huset skulle vara djurfritt (?) Inget av det stod i kontraktet, men en kollega som bor ute på landet kunde ta Kish. Det känns faktiskt rätt så bra.

Nu har Jag bara några dagars semester kvar. Jag ska försöka städa, vila och fixa mitt hår under dessa dagar. Ska bli ganska kul att återgå till jobbet, förutom två saker. Först det där Jag antagligen måste säga till chefen angående en viss kollega plus det där med nycklarna som spårlöst försvunnit... Jävla jobbigt asså. Får ta mig till polishuset och kolla en gång till...

Väntar på Kish som säkert kommer att komma hem med någon form utav kadaver. Det hon har kommit hem med är en gul fågel, tre näbbmöss och en madda facking ekorre! Borde fan köra ett halsband med bjällra på. Kanske lite sent påtänkt?

3 kommentarer: