Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 20 juli 2011

Mitt namn är Maruja

Kläderna har kommit. Allt några stl för små men jag fick på mig trasorna samt skor som var skyhöga! Dennis fick hem sina grejer också. Hans skor hade klackar på 15 cm. Vi kommer stapla fram som två amazon-monster! Vi har kollat youtube-klipp för att få till den perfekta sminkningen också. Vi kommer nog forska mer i det framåt veckan. Imorgon eller på fredag kommer även Pirjo, min nya frilla alltså! Det kommer att göra min karaktär komplett (mitt namn är Maruja)

Jag & Dennis är fett peppa på vår semester! Malmö, Köpenhamn & Sthlm-pride. Vi har även fixat boende för hela Skåneresan! Jag lovar att bilder kommer sen!

Videon ovan visar hur man på ett väldigt fiffigt sätt får till extremt bra ögonbryn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar