Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 4 juli 2011

Folk vill gärna ha en kattunge. Få vill ha en vuxen katt.

2/4 utav katterna är namngivna (även om Jag inte ska behålla någon utav dom). Den svarta med vita bullkinder (som älskar mat) heter Bobo. Han går först till matskålen & lämnar den sist. Den som Jag tycker e mest gosigosigosi & gölle heter Iddi#2. Det är kissen som sitter i fruktskålen och bara ownar. Jag har lovat att döpa två katter till Pernilla & Lotta efter mina gamla kollegor, så de andra två får väl gå under de namnen så länge de bor hemma. 24/8 är de redo för flytt. Dennis ska ta två, Padoudou en och Elisabeth var sugen på en. Flera är de är även sugna på att adoptera en kisse. Jag har tackat nej till vissa som är sugna pga boende eller allergiska besvär. En sak har Jag konstaterat; folk vill gärna ha en kattunge. Få vill ha en vuxen katt... Vet ni någon som vill ha en vuxen så kan ni ju meddela mig... MVH/katthataren *Skämta*




Inte...



Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar