Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 2 juni 2011

Tvätta bakis

Gud vad Jag INTE pallar att tvätta idag. Jag måste/håller på. Dessutom är jag rödvinsbakis vilket inte är det mest optimala när man skall ägna sig åt husliga bestyr!
Gårdagen var mysig. Jag, mina kollegor och kids åkte till Vaxholm. Jättefint hus vid havet där barnen fick plaska i det askalla vattnet, äta god mat och sola. Vi drog tbx till Uppsala och köerna in var okristligt långa/sega. Vi var en timme försenade. Stackars taxichaufförer som stod och väntade på kidsen.

Drog sedan på Nico & Macas studentmottagning. Asgod tacobuffé samt vin förtärdes. Ett glas rö'tjut och Jag blev full. För mkt sol och jobb gör sitt!

Nu ska Jag vänta på vatt tvätthelvetet ska bli klart så ska Jag äta ngt mumsigt tror Jag!

Maca fick sin studentklänning nerspydd av Oliver. Det var rätt gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar