Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 4 juni 2011

När Cosmo började ylskälla

Åh vilket härligt väder det var igår! Jag kan fortsätta historien om vägen till stranden. Jo, det var nämligen så att man var tvungen att gå igenom en kohage för att komma till stranden... Kanske ett bra tips att få ovälkomna gäster till den magiska stranden? Det funkade nästan på mig för när Cosmo började ylskälla klungade sig kossorna ihop och började bröl-mua och största tjuren stirrade argt på oss, men de vände och gick till annan plats.
Vi försökte hitta the perfect spot och fann en mysig gräsmatta där vi dukade upp baguetter, goda tillbehör, vattenmelon och lite bärs. Vi plaskade, solade och hade det mysigt.

När Jag sedan kom hem kom Raz. Vi tittade på kattungarna och drack upp mitt Rioja.
Vi drog sedan till Alexanders och köpte öl & pizza. Väntan på att få sin pizza en dag som den... Vi fick iaf en plats på uteserveringen! Ankan & Setareh + Cosmo kom också. Raz blev full och gick hem. Vi andra gick till Framfickan där vi träffade lite kollegor. Perfekt uteväder det var igår!
Inga, min syrras kompis kom och vi drog till Skeppet. Jag började tröttna så Jag och hon gick och handlade mat och så åkte Jag hem...

Idag känner Jag mig rätt seg. Slut i armarna och ett begynnande munsår kan Jag känna. Även täppt. Kanske pga mitt flängande i okristligt lite kläder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar