Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 8 juni 2011

Levande innehåll

Kishmish: ääeee... Näääeee... Jag gömmer inget inuti soffan... Hur kan du tro något sådant? Jag gillar bara helt plötsligt att hänga där jävligt mycket. *Lägger sig på rygg och ser gullig ut för att distrahera soffljud AKA piiip piiip piiiiip*

Hon fick smaka en liten laxbit av Dennis och hon gillade det vilket gjorde mig fett förvånad!
Skönt att slippa laga mat efter APT. Jag och Dennis drog till Yukiko sushi och köpte varsin 12-bitars och bara ägde den. Misusoppa också :D
Deras vegetariska variant var bättre än de flesta andras veg-alternativ. Man fick exempelvis en mystisk och mycket god svamp på en utav risbollarna!

Jag lovade att han fick sova hos mig. Han tar sängen, Jag tar soffan...
Jag älskar iof soffan. Mycket mysig med levande innehåll.

ääeee... Näääeee...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar