Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 11 juni 2011

Kaja

Hej! Jag är dum i huvet. Tappade min mobil rakt ner i en öl så nu funkar den typ inte. Den glappar värre en farfars löständer. Jag ska få låna en så det känns ju rätt juste.

Annars var det trevligt igår med fina kollegor, massvis av öl osv. Värmen var ju bara för hörlingngngngng. Var tvungen att köpa en ny T-shirt. Askrånglig att sätta på sig men fin när den väl var på och den kostade bara 62,50 (75% rea)

Träffade Ankan, Secken & Kaja. Världens gulligaste unge! Jag fick för mig att vi bondade. Handlade sallad från Jalla och satte oss på gräset vid Ellips. Sen varsin soja-latte (Kaja fick bröstmjölk).

Ikväll blir det fest igen hos min gamla kollega. Nu ska Jag fortsätta att vara sur på mig själv och försöka bli pigg!

1 kommentar: