Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 25 april 2011

Skumt/konstigt/spännande/läskigt...

Dagens outfit: Mjukisbyxor, T-shirt, vattenflaska, liten handduk och joggingskor!
Idag har Jag varit en jävla hurtbulle! Gick hem till Dennis där vi först slappade i solen en stund med lite sen frukost. Jag luktar kokos och känner mig lätt dåsig utav solen!
Vi tog vårt pick & pack till Friskis & svettis! Fan vad läänge sen Jag tränade! Nu fan ska fläsket brinna! Jag satt på träningscykeln i ca 15 minuter och körde lite styrketräning också. Man ska inte ta ut sig för mycket liksom!
Efter det tog vi en uppfriskande promenad via Flogsta och till Berthåga. Hälsade på Farmors grav och pussade stenen. Vi gick sedan och handlade ingredienser till god avokadosoppa med smak av koriander. Så mumz!
Ikväll kommer Jag nog sova gott, fast imorgon lär Jag ha en okristlig träningsvärk! Höll ju på att dö stora spagettidöden där på Friskis!
Det här är sista veckan på "UM" vilket känns jävligt skumt/konstigt/spännande/läskigt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar