Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

fredag 29 april 2011

Sista dagen på jobbet :'(/:D

Idag kan vi verkligen kalla uppstigning i svinottan! Närmare bestämt 4.00...
Jag har sovit dåligt hela veckan. Kanske beror det på att Jag har min sista dag på jobbet idag och ska börja på nytt med nya kollegor och barn samt arbetssätt. Jag ska FÖRSÖKA att inte stressa upp mig i onödan, men det är svårt att låta bli.

Idag blir det mycket kramar från tanter & barn. Vi får se om Jag får någon present. De har dolt det JÄVLIGT bra, om de nu har skramlat ihop något...
(De brukar alltid göra't.)
Jag har köpt jordgubbar & vindruvor till kidsen som de kan äta på fruktstunden. Det brukar ändå bli så att de vill ha sin vanliga äppelbit & smörgås, så får Jag & Lotta det goa!
Det som inte får hända är: Att Jag börjar gråta. att Jag får en bukett rosor och nada mas. Att Jag får ett avslutningsbetyg med stora & röda texten "IG!!!" på ett A4.
Skulle iof inte tro det då Jag ser mig själv som dutti :D

Ikväll blir det kanske bio med gudsonen. Jag får se på min ekonomi efter den lilla incidenten som inträffade igår...

Det var något mer Jag skulle skriva, men det har Jag glömt *Tröttiz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar