Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 21 april 2011

Påskfnask

Så skönt att vara ledig idag. Man får kliva upp nästan så sent man vill. Langat i en tvätt i maskinen och bara slösurfar med mina bagy-jeans. Sneglar ut och anar små grå moln men enligt SMHI ska det bli fint om inte regnet från Edingburgh sveper in över Uppland...
Jag ska träffa Dennis mfl nere på byn och köra årets första parkhäng! Kanske (ja det kommer att ske) köpa några öl och bara owna.

Funderar på det där med skärtorsdag. Vad innebär det egentligen? Ska man sitta inne och tänka på Jesus eller är det ok att parkhänga?
Just ja! Det är ju idag man får gå påskkärring! Jag lovar att Jag kommer att föreslå att vi åker hem till mig, sminkar oss som patrask för att sedan åka ner på stan och härja som två stupfulla påskhoror! Dennis; om du läser det här innan ikväll...
LOVA ATT STOPPA MIG OM JAG FÅR FÖR MIG DETTA!!!

Här var vi ju rätt snygga men om Jag inte minns fel så har det sett MYCKET värre ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar