Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 7 april 2011

Min sista stjärnfredag

Imorgon har Jag min allra sista stjärnfredag på jobbet vilket känns lite sorgligt eftersom Jag inte har en enda liten plan inför morgondagen. Det enda planerade Jag ska göra är typ hämta ut paket (om de kommit) och köpa ut bärs... Jävla ovärd stjärnfredag.
Det som menas med stjärnfredag är att Jag börjar 8:30 och slutar 13:30. Är det någon som vill hitta på något så går det bra att slå en pling!
Lördag är desto mer fullspäckad! Först baby shower och sedan är Jag bjuden på fest och gayklubb på Kalmars. Det blir baby shower och sen gay antar Jag. synd att nationerna stänger så satans tidigt bara! Man kanske hinner bli stuptrött till 01. man börjar ju bli gammal liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar