Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 26 april 2011

Laddar inför Valborg

Idag fick Jag ett fett påskägg från jobbet! Massvis av godis, en biocheck & trisslott! Det var gulligt!!! Just ja! Jag GICK till jobbet på 30 minuter! Kände mig fett dutti!!!
Nu har Jag kommit hem från möte på jobbet. Svängde in på Kvarnen och handlade saker Jag behöver som diskmedel, disktrasor, kattmat och gula tulpaner!
Ich liebe!
Köpte lite kattgodis till Kishmish också! Hoppas hon gillar dom (betvivlar starkt...)

Laddar inför Valborg också! Fett pepp!!! Har gjort ett event på FB om att det är stor date i Hum-c. Det kommer nog att bli halal om inte vädret blir haram.
Nu ska Jag kolla pastavattnet. Köpte mina favoritspagettisar som är tjocka & ihåliga som sugrör. Hungrar!!!

Imorgon blir det inte lika hurtigt då Jag får skjuts av pappa till jobbet *lyx* men har en tränings-date på torsdag! Have to go then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar