Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 12 april 2011

krull á mormor på fint kalas

Just nu ser Jag ut som Stockard Shanning ur Grease. Typ samma frilla iaf!

Eller varför inte som Bea Arthur från Panter tanter? Rätt likt det med måste Jag säga...

Jag ska fan lägga upp ett bildbevis av min frilla. Tanterna på jobbet har alla frågat när det egentligen är dags att Jag klipper mig. Jag vill ju spara ut och ha en snygg och längre frisyr. Frågan är om Jag ska köra mitt hår rakt dvs plattat eller lockigt? Typ att Jag har i produkter så att det blir krull á mormor på fint kalas?

2 kommentarer:

  1. vi kan testa lite olika frisyrer på torsdag lr fredag. köprer lite roliga produkter. jag har velat testa att krullamitt hår nån gång.

    SvaraRadera
  2. Åh det vore ju finemang! Jag funderar på att krulla det T O T A L T till lördag! Ha i mousse, locka/föna och spraya utav bara helvete!
    Ska på barnkalas innan men vi lär väl böga efteråt!?!?!

    SvaraRadera