Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 6 april 2011

Här är mina sex sexiga kandidater!

Jag startade ett event på FB med en uppmaning att alla skulle rösta på att Svullo skulle pryda den nya 200-lappen. Nu läste Jag att sex olika personer även ska pryda en ny 20-lapp! Selma får säga adios och ge plats åt en ny stjärna att pryda "Selman". Ett säkert kort är ju att Astrid kommer att få sin nuna tryckt på en utav sedlarna. Har ni några andra förslag?
Här är mina sex sexiga kandidater!

Babsan

Svullo

Anita Ekberg

BB-Vanessa

Carolina Gynning

Sean Banan

3 kommentarer:

  1. FUDGE! Glömde Leila K!!!

    SvaraRadera
  2. ... personerna pryder 20- 50- 100- 200- 500- och 1000-lappen. namnen är redan klara. kolla riksbankens hemsida vid funderingar.

    SvaraRadera
  3. Ja riksbankens hemsida har jag ju som startsida. HUR kunde Jag missa't???

    SvaraRadera