Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 23 april 2011

Det perfekta sommarfesthuset!

Igår bar det av mot Österbybruk på påsklunch hos min kusin. God mat och specialkost hade hon gjort till mig också! Gulligt! Mycket lek med mördarhunden Bosse och trevliga samtal (höll på att skriva samlag) med kusinerna och fastrarna.
Min kusin bor i ett jättefint hus med fin inredning och mysig trädgård. Det perfekta sommarfesthuset!

Efteråt åkte Jag till Annette och satt på hennes balkong. Hon hade köpt en gullig pin från Berlin till mig. Hon hade dessutom shoppat loss asmkt fina kläder åt sig själv. Jag fick låna ett piffigt halsband med en fluga på. Vad dumt att Jag inte tog mer kort!

Vi drog sedan ner på byn och träffade Camila, Ida & Pelle för att öla på Plock. Jag, Annete & Pelle drog till Skeppet då Flurran verkade helt dött och sen till Bullit. Jag drog utan att säga hej då. Åkt hem och sov. Annette sa att klockan är tolv. Är det inte dax för dig att gå hem nu?
Haha! Jag är verkligen en gammal trött gubbjävel. For the record drog Jag faktiskt hem 01:26 enligt min SMS-biljett...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar