Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 8 mars 2011

Zebrarygg

Färgar håret mörkbrunt med risk för fula fläckar på öronen, pannan & nacken. Inte ett proffs, även om Jag har gjort detta massvis av gånger.
Tänkte käka mina veganska prinskorvar, men kom på att korv 2 dar i rad kanske inte är det mest fantasifulla så det fick bli vegbullar med hemgjort mos istället. Sen blir det lite tönt of töntcraft. Det är rätt avkopplande att bara sitta och glo in i en skärm efter en hysterisk dag på jobbet. Bara tänka på obetydliga ting som vilken dungeon man ska entra eller om Jag hejar på Big Brother-Vanessa eller Big Brother-Rodney.
Nu känner Jag hur det rinner en droppe på min rygg från hårfärgen som Jag marinerat skallen med. Snyggt att se ut som en zebra? Ganska tycker Jag.

Helgplaner har Jag också. Fredag har Jag inga planer men Jag slutar aptidigt vilket är skönt. Min nya kompis Annette vill dra med mig på Crashdiet på Flurran. Jag är verkligen inte särskilt sugen på att gå på det. Har aldrig varit ett särskilt stort fan av varken musiken eller fansen. Lördag blir det schlager med Anki & hemlagad pizza med smältande ost som Jag kan äta :D LÄNGTAR!

Snart ska Jag skölja ur håret och få bort det där rödaktiga och uppenbart färgade håret Jag hade tidigare!

1 kommentar: