Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 9 mars 2011

Räddad av Bellman (?)

Slutat följa tre bloggar som bara stör mig. Någon som kan tipsa om bra bloggar som Jag kan fylla ut mina tre luckor med?
Kom nyss hem. Jävla skönt måste Jag säga då det har varit high life på jobbet (som vanligt.) Huvudet känns helt tomt. Minsta lilla ljud irriterar mig och Jag är i STORT behov av helg nu känns det som... Jag försöker komma på något spexigt att skriva om, men har verkligen ingen inspiration att komma på något fiffigt eller finurligt att förtälja... Kanske kan dra den där om Bellman!

Det var en gång en rysk, Tysk och Bellman som skulle se vem som kunde kissa längst.
Ryssen började, han kissade 1 meter.
Och sen var det Tyskens tur, han pissade 2 meter. Och då var det Bellmans tur!
Man vet inte hur långt han kissade, men dan efter så stod det i dagstidningen att Kina hade drabbats av gult regn!!!

Förlåt. Den var typ sämst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar