Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 31 mars 2011

Pinochet iklädd sälskinnskappa

Åt den godaste linssoppan, kladdkakan och chirre. Allt det serverades i casa de Dennis. Jag känner mig hostig & sliten men tyckte att Jag fan inte kan ligga på min soffa dag ut & dag in. Det kan väl inte skada med lite frisk vårluft och socialt umgänge?
Vi kollade in massvis av tatueringar på nätet. Är fett sugen på kissemissen på min arm!

Dennis vill ha en sån där mexikansk dödskalle eller en galapagossköldpadda då han är därifrån (Galapagos.)
Jag förslog en sån fast målad i dalafärger som ska symbolisera hans härkomst.
Jag funderar på ett lamadjur iklädd lusekofta eller en piñata formad som en torsk.
Ok, Piñata är inte så jävla chilenskt men ändå...
Googlar på typiskt chilenska saker. Det Jag får fram är pebre, piroger fyllda med köttfärs, ägg & russin, vin... Äsch! Jag kör Pinochet iklädd sälskinnskappa...

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAH skrattar högt. orange imorrn? har ingen mobil. /emmi

    SvaraRadera