Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 12 mars 2011

mog1

Igår hade vi perukafton och BIB med handväskform. Mog1 att Emmi dissade grannens tjej på vägen ut. Hon kallade henne för hammarhaj och smällde igen dörren till taxin. Grannen ringde mig och var asförbannad. Vad fan ska Jag göra åt det? Jag försökte medla och skällde ut Emmi. Hon lär ha fet ågren idag. Haha. *Lite kul*
Träffade Annette och Pelle på stan. Vi drog till Flustret och *paus för saldokoll*
(...)
Fan...
Ägde. Tjejerna blev galna när Jag lånade deras WC. Ofta man pudrar näsan på killtoan. När Jag sa att Jag är homofil så var de mer förstående. Jag spårade när Pelle köpte en Chorizo. Vi drog till Bullit sen. Tänkte att "ikväll kan Jag väl ändå ta en buss hem, men när Jag såg att nästa kommer om 8 minuter så håvade Jag in en taxi itället...
Man blir så mogen på fyllan!

Ikväll blir det pizzabak och schlager hos Anki. Hon står för degen & Jag för ingredienserna. ATT Jag köpte en madda facking banan till pizzan! Jag som hatar frukt i mat.
Nu ska Jag ladda om, ta mig till bolaget inom kort och ta en lång dusch! Kanske lira lite tönt of töntcraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar