Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

tisdag 1 mars 2011

blomkålspuré

Åh nu köpte Jag tröjan från weekday iaf. Det ser alltid snyggare ut på bild än IRL men Jag slog ÄNDÅ till! Det bästa var väl ändå att Jag fick på mig en stl S med lätthet men bestämde mig ändå för en stl M iaf... Nu ska Jag göra blomkålspuré (en ren chansning.) Måste nog googla på det, om det ens finns...
Det fanns. Många recept innehöll ost men det skippar Jag! Det blir nog namnam ändå! Jag har haft blomkålspuré på hjärnan nästan hela dagen. Undrar varför man blir sugen på olika saker olika dagar?
Nu åt Jag upp det där. Stoppade två vegetariska chorizos i ugnen och tog oskulden på min nya mixer! Purén blev mkt god. Kokade blomkål. Sen mixade Jag allt med en klick smör, lite grädde och svartpeppar. Den riktigt smälte i munnen, även om den kunde ha blivit en aning mer fast i konsistensen. WTF! Det smakade ljuvligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar