Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 14 mars 2011

Akward

Nu är Jag hemma från jobb & möte. Jag hann även ner på stan en sväng då Jag skulle köpa ett rivjärn. Det fick även bli en vegansk cheddar, en bordsduk & gott bröd också. Sen blev det jakt på mat!
På Kebabhouse jobbar det en gubbe. Han har Jag träffat någonstans förut, typ på krogen. Jag har en känsla av att Jag borde hålla mig borta från honom. Det känns nämligen som att Jag har gjort något väldigt dumt/pinsamt/opassande mot/med honom, typ snott hans plånbok, blivit tagen i dajmen på fyllan eller kallat honom för horunge. Det kändes jävligt akward att handla mat av honom. Lovar att han sarrade ner min falafel! Att äta ensam på offentliga platser känns också rätt akward. Man vill ju visa att man har gott bordsskick, typ använda kniven.
En annan grej som var rätt akward var när Jag skulle googla just ordet "akward..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar