Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 24 februari 2011

Pust! Det löste sig efter mycket om och men!

Fast nu känns det faktiskt lite bättre trots allt... Fan vad Jag fixat och trixat och ordnat med saker & ting. Det verkar ju lösa sig riktigt bra iaf! Förlåt mig Kishmish för att Jag tog ut mina aggressioner på dig! Jag lovar att köpa det där billiga jävla torrfodret som plåster på såren (blåste henne i ansiktet när hon attack-jamade mig i trynet när Jag i ena handen höll brevet från Sergel och i den andra ett paket tvättmedel. Nu ska Jag äta upp resten av korvarna från igår och makaroner (allt får kokas i samma jävla kastrull) för Jag är utmattad efter det här extraknäcket (tog runt 3 timmar i alla köer, samtal och tandagnissel) nästan dränkt i pappershögar, sladdar och tvättbestyr. Så skönt att dåsa i soffan framför teven! Peace out (and piss off)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar