Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 26 februari 2011

Pastel de choclo

Jag vaknade nu och undrade lite över vart fan Jag var. I min säng - väldigt skönt!
Jag kände mig speedad igår efter jobbet. Stod och väntade skjuts av Jorunn & Anki och lilla Nico som älskar grisöra! Vi köpte ingredienser till pastel de choclo. Åkte till Ankan och lagade den *Jag hackade två lökar*
Hur som helst blev den gudomligt god! Den smakade nästan som originalet! Fan vad lycklig Jag var när Jag tog den första tuggan!
G U D O M L I G T !
Djur klappades, öl dracks (köpte mina körsbärsöl!) och bubbel öppnades! Som pricken över I't kom världens bästa Lotta! Sen glass med varma bitar av mango & hallon.
Runt 23 drog vi ner på byn. Vi lämnade den gravida donnan hemma helt enkelt. Vi träffade de där nya kompisarna och Jag fick ett gulligt halsband i present! Vi drog först till Oasia och sen Bullit. Jag kände mig rätt full och åkte hem utan fyllekäk. Snart måste Jag kvickna till och köra round 2!

Ania fixar i köket

Palle, var vår maskot

2 tiggare

Johan

Chiles nationalrätt, pastel de choclo (fast vegan style)

Anki & lotta

Mamma & pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar