Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 21 februari 2011

Kattbloggen

Min katt är verkligen SÅÅÅ JÄÄÄVLA SORGLIIIG!

1. Hon jamar som ett klag
2. Man kan locka henne med rassel
3. Jag har sett henne när hon går ut. Det enda hon gör är att ligga och trycka under en pressening på grannens tomt (hon älskar att hänga där)
4. Hon älskar det billigaste torrfodret som man köper på arabkiosken på hörnan. Dyrt passar INTE!

Hon har även satt mig i pikanta situationer som när hon "fastnade" uppe i grannens tall i deras inhägnade trädgård så att Jag var tvungen att knacka på hos dom (äldre kvinna och hennes son, 40+...) Sedan gå igenom deras hus som var som hämtat ur filmen "När lammen tystnar" för att sedan se kattskrället hoppa ner från talljäveln hur lätt som helst och springa hem. (Hon är en spexig jävel också)
Eller den gången Jag skulle locka in henne då hon var ute och Jag skulle sova. Ville inte ha henne ute hela natten liksom och endast iklädd min nattskrud försökte Jag locka'na med visslingar och pussljud och till min fasa se tre tonårskillar utanför mitt fönster tittandes på mig i ren förskräckelse. De trodde väl att Jag försökte locka in dom (typ).

Jag har många gånger velat slänga fanskapet i en laggårdsvägg, men fan, hon är rätt gosig iaf!


Jaha, din katt sitter fast i min inhägnade trädgård och du behöver gå igenom mitt hus för att hämta henne? Stig på!


Jaha, du vill att vi kommer in genom ditt sovrumsfönster och gangbangar dig? Visst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar