Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

söndag 20 februari 2011

Festliga fakta

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Typ. Inte så mkt som Jag önskar!

2. Har du sett din bästa vän gråta? Mkt möjligt...

4. Vad åt du senast? Asmkt kakor & kaffe!

5. Har du fått någon komplimang idag? Typ inte. Räknas "hej"?

6. Har du varit med i en rättegång? Nä.

7. Är du polare med grannarna? Räknas dödsfiender? Gillar Andreas iaf. Han är snäll. Jag brukar bjuda honom på fest. Tjejen bredvid är också snäll. Hon var på mitt senaste party också.

8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska. Norduppländska. Engelska, spanska & norska också.

9. Vilka länder har du bott i? Swe

10. Senaste piercingen? Fy fan. Hade en i tungan när Jag var 18. Så pinsamt & gay

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Vet inte hur lång tid det tog från barnkalas till min port. Kan ha varit 15 min...

12. Gay? Si

13. Har du däckat/spytt för att du druckit? "Hej jag är 14 år och skriver fnizziga frågor..."

14. Har du äggat någon? Nej... Inte ollat heller :(

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? No

16. Suger det här? ….

17. Har du varit på stranden? 6 mån sist.

18. Har du haft en stalker? Tror det. Gillar att stalka.

19. Minns du dina/din musiklärares namn? Typ inte...

20. Hur bra är din syn? Bra, men skelar så den är väl sådär. Måste läsa text ed ena ögat stängt...

21. Har du varit på ett party? Tror inte.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? !!!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Jag skulle nog be dig vänta i ca 15 år då han inte är myndig ännu. HAN ÄR FÖR I HELVETE SEX BAST!

24. Har du varit utomlands? Typ

25. Har du sett din bästa vän naken? Inte helnaken tror Jag. Sett bar överkropp/röv

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Min kusins i Norge. Jag blev attackfull och full av skam dagen efter. Det var mysigt!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Antagligen

28. Var är dina syskon just nu? På väg från kalas/hemma kräksjuk

29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Orka tänka...

32. Vad ska du göra i helgen? Göra pastel de choclo med Anki! Dricka bira osv.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Vart e du? Ses? Ensam på town"

34. När var du riktigt sjuk senast? Typ ett år sen. Är sällan riktigt sjuk, men alltid småsnorig och jävlig...

35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Ola Salo kanske. Eller Robinson-Katarina haha

36. Vad finns i din bakficka? Plånbok'n

37. Har du färglinser? Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov på soffan.

39. Vad är det första du gör på morgonen? Skyndar mig in i duschen för att vakna till liv! Jag har fått igång varmvattnet nu!

40. Vad ska du göra efter det här? Kolla i kylen. Försöka komma på ngt gott att äta på de få råvaror Jag har. Tror det blir potatis & morötter i ugnen och kanske ngt mer.

1 kommentar: