Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

söndag 20 februari 2011

Bea

Gud vad dumt att somna med teven på. Jag vaknade av att dr. Phil, min hatgubbe nr1 gormade sina kloka råd & klockan var väl runt 4 på morgonen. Fort stängde Jag av teven och somnade om på soffan! Skönt med en soft lördag iaf. Jag hade varit hos Dennis och kollat på Schlager och QX gaygala. Chips & dipp åts i vanlig ordning. Dippen med bearnaisesmak kan Jag varmt rekommendera! Smakar som den där burk-bean man får när man beställer pizza.

Nu laddar Jag inför en lång färd mot ghettot för att fira lilla Emelie som ska ha kalas. Jag HATAR att åka till Gottsunda. Måste nämligen byta buss och med mitt lokalsinne så kommer Jag med största sannolikhet stiga av på fel busshållplats och irra omkring likt en dement gammal åsna. Ingen present har Jag heller. Väldigt dumt datum att ha fest på
"Nej, för man har ju fått barnbidrag"
-Ja jag har ju så många barn och så god ekonomi!

Nu har jag ringt min kusin och frågat om skjuts. Motvilligt sa hon ja. HAHA! Nu slipper Jag bussresan dit med allt vad det innebär! Mkt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar