Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 24 januari 2011

Scarred!

Jag höll på att skita ner mig TOTALT nyss när någon knackade på mitt fönster och när Jag tittade ut så fanns det ingen där! Jag gick ut för att kika, nojig att Jag har gjort något som skulle reta upp hyresvärden/grannen (den sura). Man vet ALDRIG vad man kan tänkas ha gjort för att reta upp dom där två... Sist var det att Jag släppte ut min katt!
Till min stora lättnad var det Dennis som spelade mig ett spratt. Han kom och och däckade i min säng. Jag spelar tönt of töntcraft på hans konto. Snart blir det burkmat toppad med färsk basilika och god olivolja. Sen blir det TV hela kvällen lång...

3 kommentarer:

  1. Men jojo, måste du ha så sjuk stil?
    Jättejobbigt att läsa!!!
    + ta bort att man måste skriva en säkerhetskod plz.

    Mvh krävande

    SvaraRadera
  2. Haha hur gör man det? Fan vad irrrrri!

    SvaraRadera
  3. Asså Jojo. Den här stilen var ju om möjligt ännu mer irri????

    SvaraRadera