Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 31 januari 2011

Piratkaninen

Kalla mig barnslig...
Men jag fick mig en hel del goda skratt efter att ha fått se dom här underbara bilderna!
8 goda skäl att inte däcka på fyllan - speciellt om dina vänner har taskig humor!
(Skulle iof inte banga på att utföra en installation utav en vän som slocknat, vilket Jag gjort ett antal gånger.)

Piratkaninen är fan bäst! Den får mig verkligen att DÖ av skratt! Speciellt med den fina texten "GAY PRIDE" skrivet på bröstet! Var det det värsta de kunde komma på?








2 kommentarer:

  1. jag vaknade med en hel kräfta i munnen hos diana städ ab.

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag och Moira gjorde om Andreas till ett jävla luder. Det här var många år sen. Han var ihop med Hilda. Hon blev helt jävla galen och drog med honom hem! hahaha

    SvaraRadera