Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 26 januari 2011

Jag är en matgla' jävel

Home at last!
Onsdagar är rätt jobbiga eftersom Jag måste lägga mig så himla tidigt då Jag tvingas stiga upp i svinsottan (5:40) varje jävla torsdag. Inte kul!
När Jag kom hem efter jobbet idag så väntade åsnepuffen utanför porten och blev superglad över min ankomst! Det var ju rätt kallt ute ändå. Jag var också glad då Jag besökt en av mina favoritbutiker Kina Li där Jag köpt mig tofu (20:- för en hel klump!) Den har Jag just marinerat i en plasthandske med egenkomponerad marinad. Min mage kurrar så Jag tror fan inte marinaden blir särskilt långvarig... Det känns lite småtöntigt att skriva om vad Jag äter, men det är sånt som intresserar mig så då antar Jag att det intresserar någon annan också. Jag är en matgla' jävel helt enkelt!

Tofun åts med en god sallad med oliver, tomater, avokado och röd mangold.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar