Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

söndag 30 januari 2011

I spit on your grave


Jag & Dennis drog till Elisabeths nya crib. Mkt mysigt med öppne spis och fin inredning. Hon bjussade på vin och sen drog Jag & D vidare ner mot byn. På det lokala haket fanns inget av intresse så vi gick & handla käk och åkte sedan hem.
Det var ju bra att Jag fick kontakt med tjejen med halsbandet (hon heter Annette) och även hånglet (Pelle heter han.) Han ser lite ut som en norsk fiskare med skägg och rutig skjorta. Jag har erbjudit mig att öla och att lämna tillbaks det fina halsbandet.
Nu har Jag iaf nyss kommit hem, hittat laddaren och torkat upp kattskit från golvet. Jag & Dennis hann glo på några rullar också. En jävligt vidrig film som heter "I spit on your grave" såg vi. Den var verkligen rå! Typ grudge-feeling. Gillar du såna filmer kan Jag varmt rekommendera den rullen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar