Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

onsdag 26 januari 2011

Charlotte Bornbitter

I min ungdoms glans (inte allt för länge sedan) brukade Jag & mina vänner chocka Uppsalas uteliv med vår blotta uppenbarelse! Vi kallades Ana Roxia, Lady-Silla, Liv Under och drottningen av dem alla var naturligtvis Jag, Charlotte Bornbitter! Vi gick ut för att chocka, provocera, komma in gratis överallt, uppskrivna på gästlistor och bjudna på gratis dricka och vi hamnade alltid på de roligaste festerna utan att betala för något! Man borde kanske återuppliva gamle Bornbitter när plånboken börjar bli tom och man börjat tröttna på det lokala ölhaket...
1.
2.
3.
4.
5.



1. Real hair. Försöker spara ut igen, men ska nog inte krulla det då...
2. Man ser ju murran & allt...
3. Ana Roxia & Bornbitter
4. Min familj stötte ut mig :'(
5. Bat for lashes

3 kommentarer:

  1. shit är det ditt eget hår. skitsnyggt. du liknar tyra banks. jag va på afterwork idag hoppas det går bra imorn. hittar du? när slutar du?

    SvaraRadera
  2. Haha ja det var den kvällen Lars, den där wanna-B fransosen drog mig i håret i hopp om att slita av mig peruken!

    SvaraRadera