Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

torsdag 27 januari 2011

God mat & jävla morsan!

Pust vilken dag det har varit! Mina kära kollegor lät mig gå en kvart tidigare så att Jag kunde ta min buss så att Jag kunde åka till "Kajan" i god tid. Dennis var snäll och mötte upp mig och samtalet gick bra! Efteråt flanerade vi på stan och provade kläder (köpte inget) och sen gick vi på China River där Jag beställde vårrullar. Sen tofu och kinesisk svamp (?) och avrundade det hela med friterad ananas med vaniljglass. Jag unnade mig även en öl mitt i veckan! Gud vad Jag svullade och nu lider Jag av stora paltkoman!
Väl hemma hittade Jag mammas jävla inkassoskit som Jag måste betala då hon har slarvat med sina räkningar. Jag ska fan ALDRIG stå som borgenär någonsin! Så irriterad! Det värsta är att Jag antagligen får en ny räkning inom kort på 500. Där rök min lön!
Kul att man jobbar för att betala andras jävla skiträkningar. Det är fan inte kul!!! Hon får väl prostituera sig eller nått, för mina pengar måste Jag fan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar