Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

måndag 24 januari 2011

Dessa tio B är big no no för mig!

Bloggar med överdrivet många bilder av ett enskilt djur

Bloggar med överdrivet många bilder av ett enskilt barn

Bilder av smörgåstårtor

Bilder av vanliga tårtor

Båliga bloggrubriker som "Torsdag"

Bilder av änglar/älvor som glittrar och rör på vingarna

Bloggar som uteslutande handlar om idrott med någon form av boll/puck inlandad

Bloggare som poserar i olika plagg i vartenda inlägg. Oftast ser kläderna ändå bara ut som skit!

Bloggar utan bilder

Bloggar med för mycket text (Jag vill läsa ett inlägg, inte en bibel)

Det kanske inte är så konstigt att jag bara följer 5-6 bloggar då det känns som att varenda blogg man besöker uppfyller minst ett av mina listade no no B'n. Ge mig gärna tips på bra bloggar så skulle jag bli oerhört glad! Ett tips för nybörjare är att följa min blogg som en mall så kanske jag börjar läsa den.


Det där var lite kaxigt kanske?

1 kommentar: