Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping

lördag 29 januari 2011

Rajraj






Bilder från gårdagen, fast i omvänd ordning
Gårdagens party blev mkt lyckat! Jag inledde kvällen med att möta upp min kusin, hennes karl och barn på Santa Monica. De vräkte i sig tacos och jag vräkte i mig öl! En snubbe vi satt med fick en iskall öl hälld över ryggen. Fin servitör som nog kände sig rätt skamsen efteråt.
Setareh & Dennis kom sen och vi drog till Flustret och mötte upp mina kollegor som redan var där. Mat & dryck utlovades i inbjudan. Det var rena rama skämtet! Ett glas vidrigt bubbel & snittar som Jag ändå inte kunde äta :(
Jag hade iaf kul. Släppte bomben ang "Kajan" för min kollega samt outade mig själv för nästan hela gänget (som att de inte visste det redan) och så dansade Jag massor också! Fick även hångla! Tackar gudarna att det inte var en 90-talist igen!
Flickan med det urgulliga halsbandet fick bli min fag-hag. Av nån märklig anledning hade Jag det där halsbandet på mig när Jag vaknade hemma hos Dennis...
Seg som ett as satt vi där och åt chips, mat & spelade TV-spel. Nu har jag stapplat mig hemåt. Lillkattan hörde när Jag kom vinglades på trottoaren och blev mkt pipig och glad! Stackars pyret har varit ute hela natten, Nu får hon värma sig och sova i varma sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar